Het leven is vurrukkulluk

De kerstdrukte ligt bijna achter ons. Is het allemaal goed gegaan? Nog een paar rare dagen tot oud&nieuw en dan rollen we zo weer een nieuw jaar in.
Om een groot cliché" uit de kast te halen,  wat ging dit jaar snel! 
Als kind ging een jaar veel langzamer, de zomers leken eindeloos. Elke kerst was uniek, nu lijkt het alsof we vorige week nog aan het kerstdiner zaten.
Word ik overspoeld met weemoed zo aan het einde van het jaar? Een beetje, soms, hier en daar. Maar ik sta ook te springen om nieuwe dingen te gaan doen.
Op keuken gebied heb ik veel bij geleerd dit jaar. Nieuwe gerechten bedacht en gemaakt. En heel veel uren in de keuken gestaan.
Mijn wens voor het komende jaar? Nog beter worden, nog meer smaken ontwikkelen en vooral heel veel mensen blij maken met mijn gerechten.

Mijn vraag aan jullie,
Wat willen jullie graag zien hier op het blog? Bepaalde gerechten, bereidingen of meer tips over budget koken en besparen?
Schrijf het onder aan op en ik ga er mee aan de slag.
Op naar een vurrukkulluk 2014!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Tagliatelle met wilde spinazie

Khoresh ghormeh sabzi (rundvlees in groene saus van kruiden)

Spaghetti aglio e olio + 3 groenten gerechten

Flammkuchen met spekjes en rode ui

Gemarineerde aubergine met kappertjes en zwarte olijven

Prei met appel en salie

Foe yong hai

Tajine met gemengde groenten en aardappel

Artisjokken

Koreaanse gefrituurde kip